Strona główna Mapa serwisu Kontakt

O Grupie Gobarto

GOBARTO S.A. to jeden z największych polskich producentów wieprzowiny. Spółka funkcjonuje na polskim rynku od ponad 26 lat. W 2002 roku firma zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Pozyskane w ten sposób pieniądze zostały zainwestowane między innymi w rozwój technologiczny, przejęcie komplementarnych spółek, dzięki którym stał się możliwy dostęp do nowych rynków zbytu oraz wzmocnienie potencjału wzrostowego. Od 2014 firma jest również częścią Grupy Kapitałowej Cedrob, która obecnie posiada 83,11% udziałów spółki i jest jej większościowym akcjonariuszem.

 

Grupa Gobarto prowadzi produkcję rzeźniano-rozbiorową w obszarze wieprzowiny oraz posiada hodowlę bydła rasy limousine. Ponadto zarządza 5 tysiącami hektarów ziemi rolnej, z czego blisko 3 tysiące hektarów stanowi własność spółki. Konsekwentna realizacja założeń strategicznych doprowadziła do stworzenia silnej grupy kapitałowej, obejmującej  ponad 30 firmy z branży rolno-spożywczej, zatrudniając ponad 1500 pracowników.

Sercem Gobarto S.A. są zakłady produkcyjne, które znajdują się na terenie województwa wielkopolskiego, w miejscowościach – Grąbkowo i Karolinki.  Produkty Gobarto S.A obecne są nie tylko na polskim rynku, lecz także w wielu krajach w Europie, Azji, Ameryce Południowej, Ameryce Północnej czy Afryce. Obok działalności podstawowej, skupionej wokół produkcji i dystrybucji wieprzowiny, drobiu i dziczyzny, firma zajmuje się również uprawą zbóż i produkcją roślinną. Gobarto S.A. posiada fermy tucznika zlokalizowane w południowej części kraju, które są zarządzane przez spółki: Agro Gobarto, Agroferm, Agro Bieganów, Bioenergia, Hodowca i Ferma-Pol. 

 

Misja i wizja


Swoją stabilną pozycję na rynku mięsnym firma Gobarto S.A. zawdzięcza konsekwentnej budowie grupy wzajemnie uzupełniających się firm, pielęgnowaniu długoletnich relacji z partnerami biznesowymi oraz rozsądnej polityce zarządzania inwestycjami w rozwój mocy produkcyjnych. Strategia firmy zakłada przede wszystkim:

Celem podjętych działań jestumocnienie pozycji lidera na polskim rynku mięsnym oraz wzmocnienie pozycji na arenie międzynarodowej. W wymiarze krajowym spółka nastawiona jest przede wszystkim na stały rozwój technologiczny zakładu, ciągłe poszerzanie możliwości produkcyjnych, a także dążenie do rozszerzenia bazy dostawców żywca, rozwijanie dotychczasowych kontaktów z handlowcami oraz poszukiwanie nowych.Ważnym elementem jest także utrzymywanie korzystnych marż na produktach oraz rozwój segmentów produkcyjnego i dystrybucyjnego.

Na rynku międzynarodowym Gobarto S.A. skupia się przede wszystkim na poszukiwaniu nowych partnerów handlowych oraz rynków zbytu towarów. Wśród priorytetów warto wymienić rozszerzenie obecności produktów w Azji, Afryce i obu Amerykach oraz wzmacnianie długoletnich relacji handlowych na Starym Kontynencie.

 

Partnerzy konkursu


Copyright © 2011 PKM DUDA S.A. 
Strona główna   |    Mapa serwisu   |    Aktualności   |    Konkurs   |    Organizator   |    Sponsorzy   |    Historia